@ Nick
ik snap wat je bedoelt, ik heb ook nog nooit een relatie gehad en ik had al gezegd zei is de eerste waar ik dat mee wil proberen, met veel meisjes was het voor mij meer kloten, bij geen een had ik het idee ja met haar wil ik wel door.
Over liefde ben ik altijd al wel onzeker geweest, dat is de grootste reden waarom ik vroeger niet een relatie wilde, dat deed voor mij te pijn, ik hield dat ook heel erg verborgen, ik wilde niet dat mensen mijn zwakke punten kon zien, mar pas toen ik op tai-chi ben gegaan rond mijn 17e ben ik verandert en heb ik geleert mijn zwakke punten te gebruiken als wapen in plaats van te verbergen.
Ja ik ben dus ook nog maagd, daar heb ik helemaal zelf voor gekozen, ik heb altijd al de gedachte van ik wil dat mijn eerste keer speciaal is en niet gewoon met een meisje die ik even fix zelf toen ik die andere jonge was dacht ik dat, ik wilde niet zoals al die anderen zijn die zo vroeg mogelijk sex willen hebben, ik heb op veel te jonge leeftijd al dingen gedaan wat je eigenlijk pas op je 12 hoort te doen en daar ben ik niet echt trots op...
Dat ik met niemand sex wilde behalve met ''de ware'' wist bijna de hele school, maar dat komt ervan als je met een meisje op school gaat mixen en het uitmaakt. Het grappige was dat ik daardoor zelf meer aandacht kreeg...
Ik heb een keer toen ik met een vriendin hierover aan het praten was gezegd dat alle erge dingen die ik voor mijn 18e gedaan heb niet zijn gebeurt, en ik probeer het nog steeds zo te houden, als dat meisje mij er ook niet om vraagt of ik al een meisje ofzo heb gehad ga ik er zeker niet over beginnen.
(heb geen zin meer om meer te vertellen, heb dit eff snel geprobeert te schrijven al is het wel lang haha)